4 Temmuz 2016 Pazartesi

Neler Yapıyorum? #Haziran


Selaam!
Nasılsınız?
Yahu, sanırım ben sorumsuzum. Ama durun dostlar. Açıklayabilirim. Bir türlü laptobu alıp yazı paylaşamadım ya. O kadar kötü hissediyorum ki kendimi. Keşke yeniden bilgisayarım olsa. Cidden kendi bilgisayarının tadı bambaşka.
Neyse, Haziran'da neler yaptığıma geçelim mi? 
Dolu dolu geçen bir aydı kesinlikle.
Beş film izledim ve bir de bir dizinin ilk sezonunu bitirdim. 
İki filmi sinemada izledim bu arada.

İlk izlediğim film Leap Year'dı. Cidden güzeldi. Ne zamandır izlemek istiyordum zaten ve aradığımı kesinlikle buldum.
İkinci izlediğim film Çelik Adam'dı. Batman vs Superman izlemek için Superman'in ilk filmini izleme gereği duydum. Film de cidden hoşuma gitti. Henry Cavill zaten başımı döndürdü diyebilirim. ama sorarsanız Batman vs Superman'i izledin mi diye tabi ki hayır. :D
Üçüncü izlediğim film Alaycı Kuş'un ikinci bölümüydü. Baya beklettim izlemek için. Açlık Oyunları'na karşı hiç bir zaman büyük bir aşk duymadım o yüzden film benim için normaldi. Sonundan nefret ediyorum ama.

Sinemada izlediklerime gelirsek;
Warcraft'a gittim. Filmden pek bir şey anlamadım ama. Olaylar pek güzel açıklanmamıştı ve önceden de pek bir bilgim olmadığı için olayları oturtamadım. İnternettten bir kez daha izleyeceğim ama.
Ve ikinci filme gelirsek tabi ki Senden Önce Ben'e gittim. İNANILMAZDI. Yorum gelecekti aslında ama belli ki gelmemiş. :D
Şöyle söyleyeyim kitapla aynıydı resmen. Ve ikinci yarıdan itibaren ağladım. Ağağa. Aşığım.

İlk sezonunu bitirdiğim dizi Agent Carter'dı. Diziye karşı ayrı bir sempatim var çünkü kadınların istedikleri her şeyi başarabileceğini gösteriyor.

Gelelim okuduklarıma;
Haziran ayını sekiz kitap ve 2574 sayfayla bitirdim. Hedefimi tamamlayamadım ama olsundu.

Son Pişmanlık-A.L Jackson 5/5 (1-2 Haziran)
*Kitabı kesinlikle okuyun!
İstanbul Yalnızları-Selehattin Nehir 2/5 (6-8 Haziran)
Cennet Ateşi Şehri-Cassandra Clare 5/5 12-14 Haziran)
*Fütursuzca ağlamak istiyorum
Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu-Stefan Zweig 5/5 (15 Haziran)
Postacı Kapıyı Çalmayacak-Ava Dellaira 4/5 (15-17 Haziran)
*Çok fazla beklentim vardı sanırım.
Senden Önce Ben-Jojo Moyes 5/5 (21-24 Haziran)
*Hastasıyım.
Hayallerimin Ülkesi Atlantis-Haluk Şahin 3/5 (27-28 Haziran)
Çakıcı'nın İlk Kurşunu-Sabahattin Ali 3/5 (30 Haziran)

Okuduklarım, izlediklerim bunlardı. 
Sizin benim yaptıklarım arasından yaptıklarınız var mı? Hani siz nasıl buldunuz?
Siz Haziran'da neler yaptınız?

Yorumlarınızı bekliyorum!
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!!

5 yorum:

  1. Senden Önce Ben'e gidemedim ya :'( Tam sınav haftasına denk geldi. O yüzden yorumunu yazarsan çok sevinirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı düşünmüyordum ama senin için en kısa zamanda yazayım :D

      Sil
  2. Leap Year'ı ben de izlemek istiyorum. Amy Adams'ın hayranıyım da.

    Senden Önce Ben'i okumadım ama dün filmine gittim. Güzeldi, oyuncular çok iyiydi. Will'i aşık olduğum film karakterleri arasına yazdım :-) Filmle ilgili tek eleştirim filmin en güzel sahnelerinin fragmana konması. Fragmanı izlemiş biri filmi izlemiş kadar olur. Bunun dışında güzel bir filmdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okumalısın da :')
      Ve Leap Year'ı izlemen lazım. Çok hoştu

      Sil