6 Ağustos 2015 Perşembe

Tehlikeli Kızıl-Tarryn Fisher (Yorum)

Orjinal Adı: Dirty Red
Yayınevi: Aspendos Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 296
Goodreads Puanı: 4.23 (20.378 oylama)
Seri: Beni Yalanlarımla Sev #2

Çevirmen: Meltem Türkmen

Sevgili Fırsatçı,
Onu benden alabileceğini sandın ama kaybettin. Ve şimdi benim olduğuna göre onu elimde tutmak için her şeyi yaparım. Şüphen mi var? Senin olması gereken her şey benim. Olur da merak ediyorsan; aklına bile gelmiyorsun artık. Onu bırakmayacağım… Hem de hiç.
Tehlikeli Kızıl
Leah Smith sonunda istediği her şeye sahiptir. Tam olarak öyle olmasa da. Evliliği, ömür boyu sürecek bir bağlılıktan ziyade daha çok bir borç gibiydi. Oluşturmak için var gücüyle uğraştığı imajı ise gözlerinin önünde dağılıp gidiyordu. Yeni bir rol ve sırlarla dolu geçmişiyle Leah, çaldığı şeye sahip çıkmak için ne kadar ileriye gideceğine karar vermeliydi.



BENİM YORUMUM

Selaam!
Nasılsınız?
Ben iyiyim. 
Aslında bu yazıyı dün paylaşıp, yarın da Hafta Sonu Dinlenmesi'ni paylaşacaktım ama dün nedense olmadı. Bugün paylaşıyorum artık. HSD de yarın gelecek. Onu sevdiniz değil mi? 
Aslında HSD'ne ne yazacağımı pek bilmiyorum. Bu hafta pek kitap okumadım, dizi, film izlemedim. Neyse artık. Bakacağız bir şekilde.
Gelelim kitaba.


Leah. Iğğığ. En sinir olduğum karakter. En nefret ettiğim. Tabi ki tam bir “şey” olduğu için de nefret ediyorum ama en çok minicik bir bebeğe iğrenç davrandığı için ona sinir oluyorum.


-İlk kitabı okumayanlar için spoiler.-

Bir önceki kitabın bitişi çok ani olmuştu. Bu kitapta Olivia pek az geçiyor. Yani orta işte.
Leah’nın çocuk yapmaya çalıştığını Fırsatçı’dan biliyoruz zaten. Bu kitap da çocuğun doğumuyla başlıyor.
Minik bebeğimiz bir ve adı Büyük Umutlar’dan Estella. Adını yakışıklı prensimiz Caleb koyuyor.
Leah minicik Estella’ya iğrenç ötesi davranıyor. Kadında annelik içgüdüsünden bir gram bile yok.
Çocuğu bakım evine veriyor. Sırf gezebilmek için… Daha sonra çocuğu orada unutunca Caleb de yaptığını şans eseri öğreniyor ve ikisinin araları açılıyor.
Eh, Leah’da elinde tutmak için salaklıklar yapıyor.

-Spoiler bitti.-

Caleb bir ara pisliklik yaptı. Pislik yani Caleb. Leah’yı üzdü. Tamam, Leah bunu en en çok hak eden biri ama, bilmiyorum, olmadı sanki.

Kitap sinir krizleri geçirtiyor. Şaşırmadınız değil mi? :D

Kapaktaki kızda çil olmasını beklerdim. Hem bu ne böyle ben Leah’yı daha çirkef bakışları olan biri olarak hayal etmiştim.

Sanırım seride en nefret ettiğim kitap bu olacak. Leah’dan da nefret ediyorum. Sinir kadın. Bak yine tepem attı.

Ve Sam… Sam bakıcı olarak tuttukları adam. Kimin kuzeni bilin. Cammie. Olivia’nın yakın arkadaşı. Kitapta en çok sevdiğim ve en çok ısındığım karakter Sam oldu.

Eh iştelik bir kitap gibi gelmişti ama sonunda Tarryn yine bombayı patlattı. Ah be kadın, sen bizi çıldırtacaksın. :D

Evde oturmaktan yorulmuştum; biberon tutmaktan ve dört kiloluk bağıran bir insan parçasının şirin olduğunu düşünüyormuş gibi yapmaktan yorulmuştum.
Sayfa 21

“Aşk mantıksızdır. Bir deliğe düşer gibi içine düşersin. Sonra sıkışırsın. Aşkın içinde yaşamaktan çok, aşkın içinde ölürsün.”Sayfa 285

Aslında üç buçuk gibi. 
Bilmiyorum. 
Seri devamı olduğu için okudum bir nevi. :D

Nasıl olduğunuzu, ne yaptığınızı lütfen yoruma bırakın. Veya yanda bulunan iletişim kısmından bana yazın. 
Blogu yorumlarım kendi içimde kalmasın, yazayım, rahatlayayım niyetine açtım. Yanda bulunan izleyiciler kısmında seksen küsur kişi var ve bu kadar kişi tarafından okunduğumu bilmek çok güzel. Fakat bunu hissetmiyorum. Hissetmem için benimle konuşun lütfen.
Yarın görüşürüüüz!

 4 Karavan: Beğendim. Okumalısın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder