16 Ağustos 2015 Pazar

Mim #16: Yaz Etkinliği


Selaam!

Nasılsınız canlarım?
Umarım iyisinizdir.
Ben nasıl mıyım? İyiyim. Game of Thrones'a başladım. Şu an üçüncü bölümdeyim. Bu yazıyı yazdıktan sonra izleyeceğim dememi beklemeyin. Çünkü dersler beni bekliyor :(
Siz ders çalışıyor musunuz?
Hatırlatmak istemem ama bir ay sonra okul başlıyor. :( Ağlayalım mı?
Neyseee.
Bu etkinlik biraz kafa dağıtmamı sağlayacak. aynı zamanda sizin de. Ne zamandır bir mim yapmamıştım.
Beni bu mime etiketleyen Agnes Wood ve Snoopy'nin Güncesi'ne teşekkür ederim. :*

1) Klasik bir soruyla başlayalım; senin için 3 kelimeyle yaz mevsimi neyi ifade ediyor?
Ev, sıcak ve klima. :D

2) Yaz aylarında ne sıklıkla kitap okuyorsun?
Ruh halime bağlı. Zaten genellikle saat ondan sonra kitap okuyorum. Kitap sürükleyici ise bir günde bitiriyorum, sürükleyici değilse üç gün falan sürüyor.

3) Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşündüğün kitap türleri var mı?
Çiklit türü bence tam yazlık. Bunun için Sophie Kinsella'yı öneririm. Kadın acayip güzel ve komik yazıyor.

4) Plajda kitap okuyanlardan mısın? Eğer öyleyse en son hangi kitabı okudun?
Tatile gittim fakat plajda kitap okumak aklıma gelmedi. tamam vurmayın. Zaten hala üzülüyorum :(

5) Ve son sorumuz; senin için yaz mevsimi hangi renktir?
Sarı!

Sorular baya kısa ve eğlenceliydi. 
Ben de Atlantisli'nin Mekanı, Zeus'un Günlüğü, Tümbürük Kız ve yapmak isteyen herkesi etiketliyorum.

Bir daha ki yazım ya tur kitabımız son Çarem olur ya da Marslı :D

Görüşmek üzere!
*Ha, bu arada yorum yazmayı unutmayın. :')

4 yorum:

  1. Etiket için çoook teşekkür ederim fakat bu etkinliği yapmıştım ben *-* 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa, bakmama rağmen görememişim :(
      Neyse, başka bir etkinliğe etiketlerim artık seni :D

      Sil
  2. Madem yapmak isteyen herkesi mimledin, yapalım bakalım 🙈

    YanıtlaSil