7 Mayıs 2015 Perşembe

Kitap Alışverişi #4 İzmir Kitap Fuarıııı!


Selaaaam!

Nasılsınız?
Ben biraz mahcubum size karşı. Şurada fuara gideli neredeyse iki hafta olmuş ben anca yazıyı paylaşabiliyorum. *Hala etkisinden çıkamadım fuarın.* 
Video işi olamadı malesef. Belki birinci yıla, hı? Ne dersiniz?

YİRMİ SEKİZ kitap aldım. Yehho! 
Aşağıda bahsedicem hepsinden ayrı ayrı. 
Yanda gördükleriniz hemen fuardan çıktıktan sonra o telefon kulübelerinin yanında çektiğimiz fotoğraf. Evet, biz. Çünküm yanımda bitanem Ezgisu vardı. Allam! Ne kadar şirin, ne kadar tatlı ve ne kadar mükemmel haberiniz var mı? Ya da kısaca "Yerim." 

Bana her konuda yardımcı oldu. Hangi yayın evinden daha fazla indirim isteyebileceğimi veya hangisinden istememem gerektiğini falan söyledi. 
Ayrıca poşetlerimi taşıdı! Bundan daha büyük bir yardım olabilir mi :D 



Aldıklarım böyle. 
Evet, Go! dan tüm posterleri topladık :D 
Sağ kenarda bulunan üç kitap -The 100, Senden Önce Ben bizim okuldan Buse'ye aldığım kitaplar. Zehir Ustası da Hasan Can'a hediye olarak aldığım kitap.-

Hepsine teker teker bakacaksınız. Ve ben anlatacağım. 
Alışveriş, hem de kitap alışveriş yazıları en sevdiğim yazılar. Ve benim çenem durmayacak! :D

Dex
Bir sürü ayraç verdiler. Fakat kitapların neredeyse tamamı hasarlıydı :( Meleğin Düşüşü ve Kıyamet Sonrası'nı bulamadım. Hala depresyondayım..

Zehir Ustası-Maria V. Snyder: Hasan Can'a zaten alacaktım fakat dört lira olunca kendime de aldım. Baya övülüyordu çünkü. Ama aldıktan sonra keşke diğer kitaplarını da alsaydım, çünkü seri tamamlanmadan okuyamacağım bu kitabı. Biliyorum...


Bir Sır Saklı İçimde-Julie Berry: En en en çok merak ettiğim kitaptı. Zaten aldıklarım arasında ilk bu kitabı okudum. Yorumu gelecek.

Karanlık Taç-Sarh J. Maas: Cam Şato'nun ikinci kitabı. Challenge'ımda bu iki kitap da var. Bu sene okuyacağım kesin. 


Ephesus
Bir tane kitap aldım. Onu da yirmiden on beşe bin ısrarla düşürttük. Ayraç istemedim artık yüzsüzlük olur diye :D

Hiçliğin Kıyısında-Ja Redmerski: Listemdeydi.Ama hani param kalırsa alınacaklardandı. Ay. Çok merak ediyorum.

Parodi
En tatlı yayınevlerinden biriydi. Kitaplarının arasına papatya koymuşlar ya. Tam yemelik. Bir sürü de ayraç koydular. En fazla ayraç verendi kesinlikle! :D

Karanlık Zihinler-Alexandra Bracken: Saçmalamayın, tabi ki de merak ediyordum bu kitabı.İkinci kitabı da yolda, geliyor. Onu alırım, sonra da ikisini birden okurum :D

Bazıları Kalbini Dinler-Victoria Van Tiem: Sürpriz kitap. Hakkında bir yorum bile okumamıştım. Kitabı on üç lira yapacağını söylediğinde bu standdan bir kitap alıp gitmek istemiyordum. Bu kitabı seçtim. 

Yabancı
Sonsuza Kadar-Natasha Boyd: Seri tamamlamak için alındı. Çok merak ediyorum. Bu ay okumak istediğim kitapları bitirdikten sonra buna başlayacağım sanırım. 

Ayaklı Bela/Belalı Düğün-Jamie McGuire: Bu seriden umutluyum. Son kitabı bana evlenecekleri hakkında spoiler verse bile...

Artemis

Bir tane abi vardı ve çok şekerdi. Kitapları inceledik ama hasarsız bulamadığımız için bize poşetten çıkartıp verdi. Beş lira indirim yaptı :3

Küller Şehri/Camlar Şehri/Düşmüş Melekler Şehri-Cassandra Clare: Serileri tamamlanmadan okuyamadığım için hepsini aldım fakat beşinci kitabı yoktu. E altıyı alsam saçma olur gibi geldi almadım. 


Martı
Gölge ve Kemik'in ikiyle üçüncü kitabı yoktu. Fuara son gün gitmenin zararları..

Lanetli Kızın Hayaleti-Kendare Blake: Şu an ilk kitabını okuyorum. Baya akıcı. Seriyi Yiğit öyle bir övdü ki, beklentim baya yüksek :D

Gölge ve Kemik-Leigh Bardugo: İki ve üçüncü kitabının olmadığı seri. İlk kitabını aldım. Diğerleri gelene kadar bana kitaplıktan üzgün üzgün bakacak :(

Köpekler Ağladığında-Markus Zusak: Listemde yoktu. Grisha serisinin iki kitabını alamayınca param arttı. Kitabın ilk iki kitabı varken sonuncu da önümdeyken neden almayayım dedim ve aldım. :D 

Beni Bulun-Michelle Knight: İkinci listemdeydi. Fuarda beş liraydı sanırım. Almadan duramazdım. Annem okudu, arkadaşlarına tavsiye etti, onlar da okudu. Bir ben kaldım. Bu ay okunacaklar arasında. 

Go!
En tatlılardan. Denizli'den geliyorum dediğimde bir sürü poster verdiler. Eve geldiğimde dokuz posterim vardı. İkisini Buse'ye verdim. İzmir'de de bir kaçını Ezgisu'ya vermiştim. Düşünün artık.. Bir sürü de ayraç verdiler. Ayy :3

21. Gün-Kass Morgan: İlk kitabı vardı. Challenge'ımdalar ikisi de . Okuyup dizisi izlenecek. :D

Tatlı Şeytan/Tatlı Tehlike-Wendy Higgins: Baya övüyorlardı. Fuarda param artınca almak istedim. Tatlı Şeytan'dan bir tane de Ezgisu'ya aldım. *-* 

Epsilon
Bir tanecik ayraç verdiler. İlgisizdiler.

Çarpılma-Colleen Hoover: Umutsuz'da çok ağlamıştım. Bu kitapta da klişe bir giriş ve yıkan bir son varmış diye duydum. E alayım dedim. -Listemde yoktu bu arada. 

Aspendos
Üç kitap yirmi lira diye kampanyaları vardı. Hiç bir kitap listemde değildi fakat okumak istediğim kitaplar vardı. İkinci kez gitseydik son paramı buradan üç kitap daha alarak bitirebilirdim. :D 

Rule-Jay Crownover: Yazarın adı yanlış yazılmış evet. Arkadaki playlist için aldım resmen. :D 

Siyah Damar-Tarryn Fisher: Beni Yalanlarımla Sev serisini okudum. Yorum gelecek. Cidden. Üzgünüm. Yazarın yazım stilini çok beğeniyorum. Farklı yazıyor.

Sınırları Zorlamak-Katie McGarry: Kitabı merak ediyordum. İkinci kitabı da çıkmış. Her ne kadar farklı karakterler hakkında olsa da onu almadan okumam sanırım. 


Pegasus
Ecmel ablaaaa! Ah, ne kadar tatlı. Zaten kitaplarımı ondan aldım :3 Daha sonra Onur ablayla görüşmek için geri döndük. O da çok tatlı. 
En çok parayı burada harcadım. Olsun, değecek. Hissediyorum.
*Senden Önce Ben Buse için aldığım kitap.

Ölüm Emri-James Dashner: Labirent serisi var. Yine ben serinin tamamlanmasını bekledim...

Kağıttan Kentler-John Green: Filmi çıkacak. Cara oynayacak. Eren abi çok övdü. E almasam olmazdı. :D 

Elli Ton Serisi-E.L James: İlk kitabı pdf olarak okumuştum. Beğenmemiştim. Serinin sonunu, olayları merak ediyorum. 

Kızıl Yükseliş'in ön okuması var evet. Ama sanırım okumayacağım. Okursam alırım. O. Kitap. Kırk. Lira. KIRK.


 Bu da minik bir ben. Erkenden İzmir'e vardığımız için etraf boşken hemen geçtim hayallerimin yanına. Fotoğraf çekilmesem olmazdı.

Parodi'de Olur Böyle Boktan Şeyleri alma şansım vardı. Almadım okuduğunuz üzere. Sizce alsa mıydım?

Yirmi sekiz kitap kendime, bir kitap Hasan Cana'a ve bir kitap Ezgisu'ya. İlk fuarım için otuz kitaplık bir ganimet. Hepsine de üç yüz yetmiş beş lira verdim. 
Seneye ki fuarı sabırsızlıkla bekliyorum. :D

Aldığım kitaplar nasıl sizce? 
Aralarında okuduklarınız var mı?
Veya siz de fuara gittiniz mi? Gittiyseniz neler aldınız? Blogunuzda paylaştıysanız linkini atın, veya blogunuz yoksa yorum atın. 

Aldığım kitaplar hakkında yorum yapmayı unutmayın!

Sizi çok seviyorum. 

2 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar almışsın :D Ne kadar tuttu Allah aşkına :D Bu arada benim blog'uma da beklerim :)
    dusesingunlugu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, dimi? Bende bayıla bayıla aldım zaten hepsini. :D
      Sonda söylemiştim, 375 falan tuttu :D

      Sil