24 Şubat 2015 Salı

Kitap Alışverişi #3


Selaam!
Nasılsınız?
Ben dersler arasında gidip geliyorum. Üç güne bir bir şeyler yayınlarım diyordum ama elimde yorum omasına rağmen giremedim. Düşünün.
Tamam belki bu biraz üşengeçlik. Ama konu bu değil. :D


 
Aslında kitap alışverişi değil de kitaplığıma giren üyeler demeliyim belki de. 
Çünkü bu altı kitaptan sadece ikisini ben aldım. 
Adlarını yazıp açıklayınca anlayacaksınız. :3


The 100-Kass Morgan: Şimdii, ilk başta bu ay ki tek kitabım bu olacaktı. Bunun nedeni de şu güzel beyaz kapağı kaçırmak istememem. İnternetten sipariş vermek istemedim. Dediğim gibi bu kapak daha çok hoşuma gidiyor. Dizi kapaklı şeyleri sevmem zaten. -,-


Tatlı Bela-Jamie McGuire: Dayımla D&R'a girince bana hediye alması farz oluyor. :D "Bu kitap benim, ben aldım" diye tuttursa da tabi ki ben "No biç, tat iz mayn." deyip kitabı ondan kaçırdım. 

Anna: Kan Giyinmiş Kız-Kendare Blake: Bu kitabı almamın suçlusu kesinlikle Yiğit. Videolarında sıkça gördüğüm bu kitap zaten alınacaklar listesindeydi. E D&R'a gidip de The 100'ın ilk baskısını bulamayınca kitapsız çıkmayayım bari deyip bu kitabı aldım. :D
Sanıırm ilk korku, gerilim tarzında okuduğum kitap olacak.

Psikiyatrist-Şizofren-Oyunbaz-Wulf Dorn:
Bir çekilişten kazandığım ilk kitap, kitaplar(?). :D Ahah. Tabi ki de çok mutluyum. Listemde değillerdi fakat yine de merak ediyordum ben de çekilişe katıldım ve kazandım. :D Umarım beğenirim. 


Alışveriş yazıları yazmaya bayılıyorum. Tıpkı alışveriş yapmayı sevdiğim gibi. Alışveriş derken tabi ki kitap alışverişi. Yoksa hayatta kıyafet alışverişlerine gitmeyi sevmem. dene, çıkar, tekrar giy. Bu şeye gelemiyorum. 

Bir sonraki yazı ne zaman gelir hiç bilmiyorum. Kendimi sınırlandırmak da istemiyorum. Burayı bir görev olsun diye açmadım. İçimdekileri dökmek istediğim için açtım.

Siz neler aldınız bu ay? 
Aldığım kitaplardan okuduğunuz var mı? 
Okuyup beğendiğiniz diğer kitapları da benimle paylaşabilirsiniz. ^^

2 yorum:

  1. Su anna kan giyinmiş kızı acayip merak ediyorum ya *-* valla içlerinden bir tatlı belayı okudum ilk okuduğumda sevmiştim ama sonra ne biliyim bir soğudum birde Abby'e acayip sinir oldum gkhk şimdiden keyifli okumalar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Tatlı Bela'da çok kararsız kaldım bak şimdi. Pek beğenilmiyor nedense. Ama merak ediyorum. :D
      Anna'yı daha fazla merak ediyorum. İnsta'da okuma şenliği gibi bir şey yapacakmış pandacık. Sanırım ancak o zaman okuyabileceğim. :D

      Sil