23 Aralık 2014 Salı

Mim #8: Çift Mim


İki Kızın Kitaplığı beni içinde iki farklı mim barındıran bir mime etiketlemiş. *bu cümlem çok onlarınkine benzedi.* Ve teşekkür ederim kızlaar! Hala onların bloguna bakmayan varsa baksın. Çünkü çok güzel, benim ilk takip ettiğim bloglardan. *reklam da yaparız.*

Birinci Mim:
1. Türkiye içinde bir yarışmaya katılma zorunluluğun olsa hangi yarışmaya katılırdın?
Galiba hiç birine katılmazdım. Yani pek televizyondaki yarışmaları takip eden biri değilim, bilmiyorum. :D

2. Dünya kütüphanesindesin ve sadece bir tane okuma şansın var. Sonra tüm kütüphane yanacak ve başka kitaplara ulaşman 5 yılını bulacak. Hangi kitabı kurtarırsın? 
En en en en kalın kitabı seçerdim. Sonuçta 5 yıl boyunca kitap okuyamayacağım.

3. Büyük ikramiye sana çıktı. Ne yaptın seeen!?
Dİş teli! 
Daha sonra almak isteyip de alamadığım tüüüm kitaplar.

4. Sevgiline yaptığın en büyük jest nedir peki ya annene olan en büyük jest?
Sevgilim yok. Yani ona jest yapmam mümkün değil. :D 
Anneme de bir şey yapmadım sanırım, bilmiyorum. Bir keresinde yatağını güllerle donatıp ortaya not bırakmıştım galiba. Sayılır mı?

5. Var say ki cennettesin. Cennetinde ne var? 3 şey söyle olduğu kesin olan.
Sevdicek. 
Kitap.
Sevdiklerim.

6. Sence en kötü hastalık ne? Ne olmaktan korkarsın?
Bütün hastalıklar kötü bence. Hiç birini olmak istemem. 

7. Aşkın en temel hissettirdiği ne?
Aşk diye bir şey olduğuna inanmıyorum pek fazla. Eninde sonunda bitiyor. Ama sevgi bitmiyor. Mesela bir anne sevgisi, dost sevgisi bitmez, aşk biter. Aşka değil de sevgiye inanıyorum ben.
Yani bu soruya cevap veremem. 


İkinci Mim: 

Burası eğlenceli olacağa benziyor! Benim seçtiğim şey  "kaymak".

1. Sevdiğiniz beş filmi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
Kaymak'ın Yaşamı (Pi'nin Yaşamı)
Kaymağını Nasıl Eğitirsin? (Ejderhanı Nasıl Eğitirsin?)
Kaymak Kulübü (Dövüş Kulübü)
Kaymak Taşı (Felsefe Taşı)
Kaymak Kaçış (Ölümcül Kaçış)

2. Sevdiğiniz dört diziyi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
How I Met Your Kaymak (How I Met Your Mother)
Two Kaymak Girls (Two Broke Girls)
The Kaymak (The Originals)
American Kaymak Story (American Horror Story)

3. Sevdiğiniz bir şarkıyı ve sözünü ( şiir de olabilir ), seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
Yabancı bir şarkıyı çevirip seçtiğim şeyi koymakta zorlanacağımı fark ettim. Şiir koyayım dedim. En sevdiğim de Tahir ile Zühre Meselesi bu arada. Ama sonra eğlence için bile olsa bunu yaparken Nazım Hikmet'e, şiire ve benim için olan anlamına ayıp olacağını düşünerek yapmadım. 
Tamam uzattım. Lafın kısası burayı yapmayacağım.

4. Sevdiğiniz dört kitap ismini seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
Kaymak ve Kemiğin Kızı (Duman ve Kemiğin Kızı)
Pabucumun Kaymağı (Pabucumun Ajanı)
Kaymakla Randevu (Mezarla Randevu)
Kaymaksız (Umutsuz)


Kaymak ne alaka hiç sormayın. Normalde sevmem bile. :D 
Bende bu eğlenceli mime Naz'lı Kitaplık ve Betty Queen. Kolay gelsin kızlaar. 


2 yorum:

  1. Ben bu mimi yapmıştım ama yine de çok teşekkürleer :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa tutturamadım :( Neyse bir daha ki sefere artık D:

      Sil