19 Kasım 2014 Çarşamba

Mim #6:Ya Öyle Olsaydı


Selaaam! Nasıl mutluyum anlatamam. 1 dakika. Mutluluğumdan size hal hatır sormayı unuttum. Nasılsınız? *her seferinde nasılsın yazıp cevap alamayan acınılası blogger*
Mutluluğumun sebebi kargo gelmesi. Tabi ki de kitap kargosu :D. İnsta'da beni takip edenler bilir, bilmeyenler için yazının altına linki koyarım :3. Ayrıca sınavlarım bittiği zaman, bu sanırsam Cuma veya Cumartesi günü olacak, size ilk alışveriş yazımı yazacağım. Cınım kitaplarım. Neysee. 

Bu etkinliğe beni etiketleyen Naz'lı Kitaplık'a teşekkür ediyorum. Canım ya, her şeye beni bıkmadan etiketliyor. Yirim. *-* 
Tamam etkinliğe geçiyorum.. 
 
1) Ömrünüzün sonuna dek tek bir yazar okuyabilecek olsaydınız, bu kim olurdu? 
Bu soruya belki hiç birinizin bilmediği bir yazar söyleyeceğim. Aslında Rick amcayı söylemeyi düşündüm, ama çok basit bir cevap olacaktı. Ben fantastik kitap sevdiğim kadar tarihi de seviyorum. Ve ilk okuduğum tarihi romans yazarı Julia Quinn. Ay, kadını nasıl seviyorum anlatamam. Kitapları birbirine her ne kadar çok benzese de, ım bilmiyorum... Vazgeçemiyorum. Nalet... 

2)Issız bir adaya gidecek ve yanınıza sadece üç kitap alabilecek olsaydınız,bu üç kitap hangileri olurdu?
Senden Önce Ben. Bu kitabı okuyup sürekli ağlardım jhhf. 
Hades'in Evi. Bu kitapta Yosun Kafayla Annabeth'i çok beğeniyorum. Birlikte hayatta kalmaya çalışmaları falan. Ay çık tıtlılır .d.d.
Bakire'yi alırdım. Nancy Pickard'tan. Bu kitap benim okuduğum ilk gerilim tarzındaki kitaptı. Bu yüzden yeri ayrı :D

3) Bundan sonraki hayatınızı bir kitap karakteri olarak yaşayacak olsaydınız -birebir aynı şekilde- hangi karakterin yerine geçmek isterdiniz?
Dikkat! Aşk Çıkabilir'den İlkim olmak isterdim. Hem o da gözlük takıyor, ve zekii. Ayrıca Martin var. Da na nammm.

4) Kitaplardaki üç kadın ve üç erkek karakteri, başka kitaplardaki karakterler ile değiştirseydiniz; seçimleriniz nasıl olurdu?
Iıı. Buna kimse cevap vermemiş. Yani herkes oldukları gibi kalsınlar demiş. Bende öyle diyebilir miyim? Hı? Pki, tm, tşk :d


5) Okuduğun kitaplardaki karakterlerden biri ile bir gün geçirme şansın olsa, kimi seçerdin?
Tamam, bu kolay. 
Hayor. Zormuş. 1 dakika. 
Akiva. Aynen, Akiva olsun. 




4 yorum:

  1. Ben soruna cevap vereyim. Kötü sen nasılsın :D? . Etiket için teşekkür ederiim. Acaba Instagram da yapsam olur mu :D?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa neden kötü? Instagram'da DM den yaz bana. Yap tabi ki sorun değil :d

      Sil
  2. Ahey ahey. Biz zaten sohbetimizi ettik kargolarla ilgili sldkfh

    YanıtlaSil