10 Eylül 2014 Çarşamba

Umutsuz&Yeni Bir Umut-Colleen Hoover (Yorum)

Orjinal Adı: Hopeless
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Sayfa Sayısı: 428
Goodreads Puanı: 4.44
Seri: Hopeless #1

Lise son sınıf öğrencisi olan Sky çapkınlığı kendi şanıyla yarışan Dean Holder'la tanışır. İlk karşılaştıkları andan itibaren Holder onu hem korkutur hem de cezbeder. Ona dair bir şeyler, Sky'ın derinlere gömmek için çok uğraştığı sıkıntılı geçmişine ait anılarını ateşler. Sky ondan uzak durmaya kararlı olsa da Holder'ın kararlı tutumu ve esrarengiz gülümsemesi savunmasını yerle bir edip aralarındaki bağın güçlenmesini sağlar. Ama gizemli Holder'ın sakladığı sırlar vardır, bu sırlar ortaya çıkar çıkmaz Sky sonsuza kadar değişir ve güven duygusu gerçekler karşısında yenilgiye uğrar.

Sky ve Holder ancak çıplak gerçeklerle cesurca yüzleşerek yaralarını iyileştirebilecek ve sınır tanımadan yaşayıp birbirlerini sevebileceklerdir. 

Umutsuz nefesinizi kesecek, merakınızı uyandıracak size ilk aşkınızı hatırlatacak bir roman.


BENİM YORUMUM

Selam arkadaşlar :3
Bu kitabı kaçırmayın derim. Sanırım hala D&R'da 9.90'lık bir indirimde. Buradan ulaşabilirsiniz.

Kitap çok güzeldi. Güzelden de öteydi. İlk başta sıradan bir gençlik ve aşk kitabı sanıyordum. Ama daha sonraları olaylar karıştı. Ve bana kalırsa aşk hikayesinden çıkıp, sonsuzluk hikayesi oldu.

Sky bildiğimiz gibi teknolojiyle hiç alakası olmayan bir genç kız ve bugüne kadar hep evde eğitim görmiş. Onu üvey annesi Karen Vegan hayat tarzıyla yetiştirmiş.
*Vegan: Hayvansal ürünleri kullanmayan insanlara denir.
Sky'ın tek arkadaşı Six. Onu devlet okuluna kaydettirmek için annesi Karen'a çok ısrar etmiştir ve bu ısrarlar olumlu sonuç bulmuştur. Fakat Six, Sky'ın yanında olamayacaktır çünkü altı aylığına başka bir ülkeye gitmek zorundadır.
Sky, en yakın arkadaşı olmasa bile okula gitmeye kararlıdır. 
Okulun ilk günü bittiğinde, Sky odasındaki çikolata zulasına yenileri almak için markete gider. Bu markette Holder'la tanışır. Ve Sky bunca zamandır bir şey hissetmemesine rağmen Dean Holder'ı görür görmez midesinde birden kelebekler uçmaya başlar.

Kitabın bu şekilde olabileceğini düşünmüyordum. Sıradan bir aşk, gençlik romanı sanıyordum cidden. Yani mesela Grayson aralarına girecek, Holder bunu hazmedemeyecek tarzı şeyler. Fakat kesinlikle böyle değildi. Olaylar tahmin edilemeyecek kadar inanılmazdı.
Ağlıyorsunuz. Cidden. 
Sky'ın gerçekleri öğrendiği an, hele Les.. Konuşamayacağım. 









Orjinal Adı: Losing Hope
Sayfa Sayısı: 374
Goodreads Puanı: 4,50
Seri: Hopeless #2

Umutsuz, Sky’ın hikâyesiydi. 
Şimdi olaylara Holder’ın gözünden bakmanın zamanı. 

Yeni Bir Umut’ta, Sky’ın çocukluğunda yaşanan olayların Holder’ı ve ailesini nasıl etkilediği gözler önüne serilirken,
bir yandan da bu iki yaralı ruhun birbirini nasıl iyileştireceğine tanık olacaksınız.








BENİM YORUMUM
                                     
Kitap, Lesslie'nin ölümünden bir gün öncesiyle başlıyor. Kitabın başlarında Holder'ın Sky'la tanışmadan önceki bir yılını biraz anlıyoruz. 
Benim içimi dağlayan yerler genelde Holder'ın Les'e yazdığı mektuplar. Çok.. Ah anlatamıyorum. İki kitabı da art arda bitirdiğim için beynim uyuşmuş durumda. Neyse. Bu kitapta, bir önceki kitapta bulamadığımız soruların cevaplarını buluyoruz. Hope'u daha çok tanıyoruz. Her şeyi Holder'ın gözüyle görüyoruz. 
Holder'la Sky'ın yaşayışlarına* hastayım. Değişik bir ilişki. Çünkü ikisi de her ne kadar birbirlerine benzeseler de farklı kişiler.

*Like: Hoşlanmak
 Love: Sevmek
 Live: Yaşamak (sevmek ile hoşlanmanın arasında bulunan tabir)

Bildiğim olayları üzerinden daha 24 saat geçmeden tekrar okuyunca yine aynı duyguları hissettim.

İki kitapta mükemmel. Fantastiklerden sıkıldıysanız gerçek hayata dönüş için ilk tercihiniz bu olsun. :3

"Breckin, bu Holder. Holder erkek arkadaşım değil, ama onu başka bir kızla en iyi ilk öpücük rekorunu kırmaya çalışırken yakalarsam, benim nefes almayan erkek arkadaşım olabilir."

Koştum. Doğruca Sky’ın evine koştum, çünkü dünyada tekrar nefes almama yardımcı olabilecek tek şey oydu.

“Seni yaşıyorum Sky,” dedim dudaklarına doğru. “Seni doya doya yaşıyorum.”



5 Puan: Mükemmeldi. Düşünmeden oku





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder