29 Eylül 2014 Pazartesi

Tek Ayağı Mezarda-Jeaniene Frost (Yorum)

Orjinal Adı: One Foot in the Grave
Yayınevi: Artemis Yayınları
Sayfa Sayısı: 390
Goodreads Puanı: 4.34
Seri: Night Huntress #2

KEDİCİĞİN HAYRANI OLACAKSINIZ!
MEZARDAN KAÇABİLİRSİN FAKAT SAKLANAMAZSIN!
ATEŞLE Mİ OYNUYORSUN, KEDİCİK?
Yarı vampir Kedicik, FBl'ın gizli bir biriminde özel dedektif. Tehlikeli ölümsüzlerin kökünü kurutmak için devletin emrinde çalışıyor. Halen, seksi ve tehlikeli eski sevgilisi Bones'tan öğrendikleriyle hayatına
devam ediyor ancak ya biri genç kadını öldürmeyi kafasına koyduysa? Dahası Kediciğe yani Cat'e yardım edebilecek tek güç, maziye gömmeye çalıştığı ancak kalbinden bir türlü atamadığı eski aşkı Bones!



BENİM YORUMUM 

Selam arkadaşlar. :D
Nasılsınız? 
Benim kitaptan *DahaçokBonestan* aklım allak bullak. Ahh.. O Bones.. Eminim ona herkes ona hayrandır. Siz bana Dylan O'Brien'ı verin ben size Bones'u vermeye razıyım. 
Neyse. Şimdi Dylan'a geçiş yaparsam bu yazı sayfalarcaa uzar. :D

Şunu söylemeliyim. İlk kitabı okumayanlar için spoiler olabilir. Bu yüzden dikkatli olun. :D 

Son kitaptan biliyoruz ki Cat, Don'la (Ben bu karaktere hep Don dedim ya, umarım doğru telefuz etmişimdir, ahahha) birlikte anlaşma yapıp gitmeye karar vermişti. İşte kitabımız bu iş birliğinin 4 yıl sonraki halinden başlıyor. Bu sırada Kedicik hala Bones'u unutamamıştır fakat hayatına devam etmeye ve Bones'tan kaçmaya alışmıştır. Ama tabi ki bu aşk burada bitemez. Olayların getirisi de bu yönde zaten. :D Cat, arkadaşının düğündeyken Bones'u görür ve böylece Bones'la Cat birbirini tekrardan bulmuş olur. Cat her ne kadar bu aşktan yine kaçmak ve Bones'u korumak istese de Bones buna izin vermez. *aferinkoççum*. 

Bu kitabı ilkinden daha mı çok sevdim, yoksa bu ilkinden daha mı güzeldi bilemiyorum. Ağhh. Cümle bile karıştı. Ah Jeaniene neler yaptırıyorsun bana. :D

Bu kitapta ileride çok göreceğimiz bir karakter ortaya çıkıyor. Ian.. Tam ısınamadım nedense. Ay, neden olduğu belli değil mi? Tabi ki Bones yüzünden. Bones varken başka birine bakmak aklımdan bile geçmiyor. :D 

Kitabı çok sevdim. İlki bittikten hemen sonra elime aldım, başladım. Dayanamadım çünkü. Bu kitabın da son sayfaları öyle güzel kii.. Üçüncü kitabı hemen okuyacağım. 
Genelde okuduğumuz karakterler bizim yaşımızda olunca 22-27 yaş arası karakterler okumak çok güzel. Ama tabi ki Cat'in 16-18 yaşındaki ergenler gibi işleri kendi başına halletmeye çalışması insanın sinirlerini bozuyor. Ayh hele sonlarda öyle bir sahne var ki gecenin bir yarısı kendimi Cat'e söverken buldum. :D Annem de geldi "Kızım napıyosuun, saf mısın, ciyaklamasana." diye söylendi. :D 

Lafın kısası arkadaşlar o kadar mükemmeldi ki, o kadar hızlı geçip gitti ki aralarda durup size alıntı yapacak cümlelere bile bakmaya fırsat bulamadım. :D 




5 Puan: Mükemmeldi. Düşünmeden oku





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder