31 Ağustos 2014 Pazar

Mim #1: Would You Rather/Hangisini Seçerdiniz?



Merhabalaar!

Ben çok mutluyum desem yalan olmaz. Çünkü bugün ilk kez mimlendim (yeeyy). Beni mimleyen kişi, bana karşı çok nazik davranan ve yardımını esirgemeyen İki Kızın Kitaplığı'ndan Zeynep'e çok teşekkür ederim :3
Mimin konusu aşağıdaki sorulardan tek bir tanesini seçmek, ve hayatınız boyunca onu yapmak. Sorular çok kolay görünüyor fakat cevaplaması hiçte kolay değiil! 
Tamam, vurmayınız geliyorum konuya;



1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Tek kitaplar bazen insanın kafasında bolca soru bırakıyor. Çok kitaptan oluşan seriler de bazen saçmalasa da, ben çok kitaptan oluşan seriler diyeceğim. 

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?
Her ne kadar kitaplığımda en fazla kadın yazar bulunsa da, her ne kadar kadın yazarları daha çok sevsem de bence erkek yazarlar çıkardı mı çok müthiş kitaplar çıkarabiliyor. Bu yüzden erkek yazarlar diyorum.

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?
Kitapçıdan kitap almak iyi, güzel, kitapları eline alıp karıştırmak, sayfa üzerinde parmaklarını gezdirmek harika ama biz öğrenci insanız^^. İnternetin her zaman daha kârlı olduğu su götürülemez bir gerçek. Yani internet üzerinden kitap almak. 

4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?
Dizi daha kapsamlı olur fakat bir kere saçmaladılar mı bu sezon boyunca gider ve ben yarım bırakmama uğruna bitiririm (ay, düşününce bile sinir oldum). Oysa film bir kerecik yapılır. Saçmalarlarsa da ikinci kez izlemem. :D Yani ben film diyorum. 

5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?
Günde 5 sayfa ile hayatta doyamam. :D Düşünmeden haftada 5 kitap diyorum. 

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak ?
Yazmayı denedim mi? Evet. Iğğ. Bir daha asla o bölüme el atamam. Baya baya bir çömezdim. Ve hiç olmadııı. Buna kıyasla profesyonel bir yorumcu tam olarak olamam ama kitap yazmayı seçmem. :d  Hem bu yüzden hem de kitaplar hakkında sohbet etmekten dehşet bir şekilde haz almamdan dolayı profesyonel yorumcu olmayı seçiyorum. 

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı ?
Aslında 20 kitabı tekrar tekrar okurum. Sıkılmam bile (ihihi) ama hayat 20 kitapla geçmez. Bu yüzden daha önce okumadığım yeni bir kitabı okumak.

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı ?
Kütüphanede çalışamam galiba ya. :D Neden bilmem. Belki de buradaki kütüphane o kadar kapsamlı olmadığı için bir itilme yaşadım galiba. Ve ayrıca hep hayalim üstü kafe olan, içini süs eşyalarıyla döşeyeceğim bir kitapçı olmaktı.^^ Bu yüzden kitap satıcısı olmak diyorum.

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı ?
Her türden kitap okumaya gayret ediyorum. Ama bazen kitapları beğenmiyorum. Oysa favori türümden kitapları şu ana kadar hep beğendim, ve beğeneceğime de inanıyorum. Yani favori türümden kitaplar okumak.

10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı ?
Şu sıralar baya bir e-kitap okudum. Çünkü öğrenciyim ve her okumak istediğim kitaba para verirsem annemden 41 numara terlik yiyeceğime eminim (ay tabiki annem 41 numara terlik giymiyor). :D Ama kitabı elinde tutmak çok başka bir şey. Kokusu, yazı boyu falan her şey. Tabiki fiziksel kitap okumak yani 

Ve bende Pensieve, Obur Kitaplık ve Ayşegül'ün Kitaplığı'nı mimliyorum *-*
Sizde yapmak isterseniz yapabilirsiniz. Ve lütfen bana linkini atın, okumak isterim :3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder