24 Ağustos 2014 Pazar

Deniz Tanrıçası-P.C Cast (Yorum)

Orjinal Adı: Goddes of the Sea
Sayfa Sayısı:
 448
Yayınevi:
 Pegasus

Goodreads Puanı3,88 (6.531 oylama)

Seri: Goddess Summoning #1
Çeviren: Sevinç Seyla Tezcan

"Kim bir tanrıça olmak istemez ki?.. Buradaki ilginç aşk hikâyeleri keskin karakterler ve zekice diyaloglarla dolu."
Romantic Times

"Deniz Tanrıçası kesinlikle bu zamana kadar okuduğum en farklı fantastik romans. Başından sonuna kadar, sürprizlerin hiç sonu yok. Kitapları o kadar keskin ki bir çocuk gibi imkânsıza inanma payı bırakıyor. Çok sevdim!"
Sharon Sala

"Fantastik tutkunlarının büyük zevk alacağı bir kitap."
Christopher Moore

"Aksiyon dolu, eğlenceli, fantastik bir eser. P.C. Cast klasik fantastik öğeleri unutamayacağınız bir hikâye içinde işlemiş. 
Kesinlikle tavsiye ediyorum."
K.D. Wentworth

"Eğlenceli, seksi… ilginç diyaloglar var. İyinin kötüye, modern kolaylıkların eski kültüre karşı savaşında bir parça Güzel ve Çirkin'i andıran bu seri sizi büyüleyici bir fantastik dünyaya taşıyacak."
Romance Reviewer


 BENİM YORUMUM
Merhaba arkadaşlar :3 
Malesef şu aralar iki kitap elimde süründüğünden daha önce bir deftere çiziktirdiğim kitap yorumlarını paylaşacağım.

Kitap yorumuna başlamadan önce baş karakteri tanıyalım ve ben size biraz konudan bahsedeyim;
CC yani tam adıyla Christine Canady hava kuvvetlerinde çalışan biridir. Doğum gününde hayatında sihir olmasını diler ve ardından Tanrıça çağıma ritüeli yapar. Olaylar böylece başlar.
*İşi gereğiyle uçağa binmek durumunda kalan CC aslında uçaklardan korkan biridir. 
Doğum gününün ertesi günü başka bir şehre gitmek için uçağa biner fakat uçak kaza yaparak denize düşer. CC ölmek üzereyken Tanrıça Gaea dünkü ritüelini içten bulduğunu söyleyerek ona yaşama şansı verir ve kızı Undine ile yer değiştirmesini sağlar. 
Deniz kızı olan CC kardeşi (Denizlerin Kralı olan babasının çocuğu) tarafından tacize uğradığı için Tanrıça'nın yanına gider ve yardım ister. 
Artık CC karada yaşamaktadır fakat  arada denize girmesi gerekmektedir. Bu sıralarda Dylan'la karşılaşır ve aşk yaşarlar. 

Kitap böyle bir konu içeriyor. Daha derine girip spoiler vermek istemedim. Kim spoiler yemek ister ki?

Yorumuma geliyoruuz;
Cast'ın hayal gücü mükemmel. Tanrıça Serisi, Gece Evi Serisinden daha güzel bir seri. Tam olarak Gece Evi Serisini okumadım ama devam edeceğim. 
*Vakit kalırsa :D

Kitabın içindeki aşk daha çok erotizmle birleşmiş bir aşk. Dylan ve CC birbirlerini çok seviyorlar ama bu sevginin içinde bolca tutku barındırıyorlar. 
Kitabın ilk 100 sayfasını yavaş yavaş çevirirken olaylar hareketlenince daha bir ihtiyaçla çevirdim. 
Fantastik veya mitolojik kitaplar seviyorsanız okuyabilirsiniz. Benim gibi Yosun Kafa'dan başka mitolojik kitap okumadıysanız bir farklılık için okuyabilirsiniz.
Ve sonunu sevdim :3 Hoş bağlamış. 

Siz bu kitabı okudunuz mu? Okuduysanız nasıl buldunuz? 

3 Karavan: Ortalama bir kitaptı. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder